Retour melden

Wilt u uw geplaatste bestelling annuleren, een meubel omruilen of een artikel retourneren? Neem altijd zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel via de mail als telefonisch.

Geplaatste bestelling aanpassen of annuleren
Indien u een bestelling heeft geplaatst maar deze toch wil aanpassen of annuleren laat dit altijd zo snel mogelijk aan onze klantenservice weten.

Meubel omruilen of retourneren

U heeft het recht uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren of als retour aan te melden binnen 30 dagen na ontvangst van de zending. Buiten de 30-daagse periode behouden wij het recht de retourzending te weigeren of slechts een deel van het oorspronkelijk betaalde bedrag terug te betalen. Dit laatste hangt af van het soort artikel en de staat van het artikel en de bijbehorende, originele fabrieksverpakking.

De kosten voor een retourzending komen voor uw eigen rekening tenzij anders met onze medewerkers afgesproken. U kan een retourzending alleen in overleg met ons toesturen.

Wanneer kan een meubel geretourneerd worden?

  • Een meubel mag geen gebruikssporen hebben. Een meubel moet in nieuwstaat zijn.
    U mag een product uitproberen zoals u dat ook in de winkel doet. Dit betekent dat u niet eerst dagen lang op een meubel kan gaan zitten. Dit geeft gebruikssporen waardoor het meubel waardevermindering krijgt.
  • Een meubel is compleet en onbeschadigd
  • Het meubel is indien mogelijk voorzien van de originele verpakking
  • Wij adviseren u een kopie van het aankoopbewijs cq. factuur mee te sturen met de zending
Gebruik het e-mailadres adres wat u ook gebruikt heeft bij het plaatsen van uw bestelling.
(bijv. 1901234) Uw bestelnummer staat vermeld in de e-mails die u van ons heeft ontvangen.
Beschrijf kort waarom u uw bestelling wilt retourneren.