Service melding

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over onze service of heeft u een klacht? Dat is spijtig om te horen. We willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij uw klacht?

  • We streven naar een snelle afwikkeling van de klacht
  • We onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • We nemen contact met u op om een mogelijke oplossing voor te leggen
  • We geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • We gebruiken uw ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen

Uw melding kunt u via het onderstaande formulier indienen.

Gebruik het e-mailadres adres wat u ook gebruikt heeft bij het plaatsen van uw bestelling.
(bijv. 1901234) Uw bestelnummer staat vermeld in de e-mails die u van ons heeft ontvangen.
Beschrijf kort wat het probleem is.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
Upload hier uw foto's. Probeer uw klacht zo goed mogelijk in beeld te brengen. (Dit kan ook via uw mobile telefoon)